.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
درگیری ، جنجال و بازداشت ؛
ارمغان رقابتهای بوکس قهرمانی کشور در نوشهر
بیستمین دوره مسابقات بوکس قهرمانی کشور علی رغم میزبانی شایسته نوشهریها با حاشیه های فراوان در سالن جهان پهلوان حسن رنگرز منطقه گردکل شهرستان بندری نوشهر خاتمه یافت ...
ارمغان رقابتهای بوکس قهرمانی کشور در نوشهر

بیستمین دوره مسابقات بوکس قهرمانی کشور علی رغم میزبانی شایسته نوشهریها با حاشیه های فراوان در سالن جهان پهلوان حسن رنگرز منطقه گردکل شهرستان بندری نوشهر خاتمه یافت .
15 نفر داور سرشناس ملی و بین المللی و تعداد 210 بوکسور مطرح ونامی از 31 استان کشور در این رقابتها حضور داشتند .
تیم بوشهر تنها استان غایب در این مسابقات بود که هیچ نماینده ای نداشت . پس از چند روز جدال نفس گیر در نهایت تیم تهران با 37 امتیاز به مقام قهرمانی رسید.
تیم گیلان به دلیل تصاحب مدالهای مرغوب در مقام دوم ایستادو تیم چهارمحال وبختیاری با 17 امتیاز به عنوان سومی رسید .

بیستمین دوره مسابقات بوکس قهرمانی کشور در نوشهر حاشیه های فراوانی در پی داشت : تیم اعزامی کرمانشاه به دلیل رفتارهای زننده و توهین آمیز مربیان و بوکسورهایش به تیم های داوری و ایجاد فحاشی و درگیری وبرهم زدن نظم وخلل در روند اجرایی مسابقات و با توجه به سوابق قبلی به دستور رییس فدراسیون بوکس از گردونه مسابقات قهرمانی کشور حذف شدند .
محمدرضا صمدی مربی سابق تیم ملی بوکس کشورمان که به دعوت مسولان فدراسیون بوکس به نوشهر سفر کرده بود در روز آخر این مسابقات در خیابان مجاور سالن ورزشی رنگرز نوشهر در منطقه گردکل هنگام پارک کردن اتومبیل خود در جلوی یکی از مغازه ها با یکی از کسبه ها درگیری لفظی شدید پیدا می کند که در یک لحظه با ضربه ای مشت محکم بینی صاحب مغازه مذکور را شکسته و وی را نقش بر زمین می کند و به حاضران در محل فحاشی می کند.
در ادامه اهالی منطقه که شاهد ماجرا بودند به طرف صمدی رفته و وی را دستگیر و تحویل نیروی انتظامی می دهند .
درنهایت با وساطت مسولین ورزشی شهرستان و چند تن از بزرگان فدراسیون بوکس از شاکی رضایت گرفته شده و مربی سابق تیم ملی بوکس کشور پس از چند ساعت بازداشت در کلانتری نوشهر پس از دادن تعهد کتبی در حضور مسوو لان آزاد می شود .
لازم به ذکراست نفرات اول ودوم هر وزن از سوی سرمربی اوکراینی تیم ملی بوکس کشور به اردوی آمادگی تیم ملی جهت اعزام به مسابقات آسیایی گوانجو دعوت شدند .

گزارشگر شمال نیوز در نوشهر : حسن خزایی پول


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.097 seconds.